  • Data: 2008-04-06 09:00:28
    Temat: Re: kradzież elementów strony internetowej
    Od: ioo <b...@i...prv.-wytnijsmieci-.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Piotr Dembiński wrote:

    > Ale strony internetowe to programy komputerowe :)

    Alez skad! "Strona internetowa" to _moze byc_ cala masa elementow: projekt
    graficzny wyrazony w html/flashu, program komputerowy (np. w asp, php,
    javie czy czymkolwiek), baza danych. Kazdy z nich podlega ochronie przez
    p.a. ale kazdy na odrobine innych zasadach. Z tego co Kasia pisze mozna
    wnioskowac, ze to jest kawalek statycznej strony + grafa, wiec ani skrawka
    programu (algorytmu) tam nie ma.

    Kasiu, IMHO najprosciej jest na poczatek wyslac do nich pismo z informacja,
    ze uzywaja twojej wizualizacji bez zezwolenia wlasciciela praw autorskich,
    co stanowi naruszenie art. 17 i art. 2 pkt 2. ustawy o p.a. i p.p. i w
    zwiazku z tym zadasz zaprzestania publikacji opracowania (lub kupienia
    sobie wlasej wizualiacji od ciebie?). Podaj termin kiedy maja to zdjac ze
    strony a jak sie nie wywiaza, to zgloszenie na policje i modlic sie zeby
    cos z tym zrobili. Pewnie ulatwisz prace zagubionym w gaszczu internetu
    funcjonariuszom (nikogo nie obrazam, pisze z wlasnego doswiadzenia) podajac
    informacje o wlascicielu domeny i podpowiedzia, ze trzeba koniecznie zgrac
    kopie strony (jak ja zrobi policja to juz chyba jest wiarygodny dowod?)

    --
    pozdro,
    ioo.