  • Data: 2016-12-31 00:59:09
    Temat: Re: kradziez dowodu
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 31-12-16 o 00:14, Liwiusz pisze:

    > Skup się, może wtedy załapiesz - mówimy o urzędzie, który by dokonywał
    > meldunku, a nie o prywatnym podmiocie, który ocenia dowód tylko po
    > wyglądzie, a nie po państwowej bazie.

    Wydaje mi się, że problem wynika z pewnego konfliktu interesów. Celem
    pracownika w sklepie jest sprzedaż towaru. Jemu jest obojętne, czy
    klient kredyt spłaci. jemu zależy na tym, by bank (albo inna instytucja)
    za towar zapłacili. Z czasem i pracownikom banku przestało zależeć, bo
    mają tzw. targety, czyli jakiś mądraliński z centrali wymyśla, ze mają
    sprzedać kredytów za tyle i tyle. Ostatecznie zatem wszyscy robią
    wszystko, by niby wszystko się zgadzało. Podpowiadają, jak obejść
    zabezpieczenia. Jeśli człowiek na zdjęciu w dowodzie będzie choć trochę
    podobny do zdjęcia w dowodzie, to o ile "bezpieczeństwo" kredyt puści,
    to wnioskujący go dostanie.