eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokoszty- wyposażenie biura › Re: koszty- wyposażenie biura
  • Data: 2004-02-25 07:44:48
    Temat: Re: koszty- wyposażenie biura
    Od: "KZ" <K...@g...net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > > czy jest jakiś konkretny wykaz jakie elementy wyposażenia można zaliczyć
    > jako
    > > wyposażenie biura? chcę do biura kupić coś w rodzaju sofy, co na fakturze
    > (nie
    > > wiedzieć czemu) widnieje jako 'leżanka'. Czy mogę to wrzucić w koszty jako
    > > mebel do biura?
    >
    > Onegdaj na jednym z uniwersytetów kwestor nie chciał zgodzić się na zakup
    > wersalki. Pracownicy kupili to coś i nazwali podkładka kopulacyjna.
    > Przeszło.
    > I na poważnie : jeśli udowodnisz, że "leżanka" generuje przychód - nie ma
    > przeciwwskazań

    ok. a jak i kiedy to się udowadnia? czy przy księgowaniu jakieś oswiadczenie
    podpina się do faktury, czy dopiero w razie, tfu, kontroli skarbowej? Co
    dokładniej oznacza 'generowanie' przychodu? Trudno przeciez powiedzieć że
    czajnik generuje przychód, ale jest przydatny przy podejmowaniu gości w
    firmie...


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 24.02.04 10:20 KZ

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1