    From: poreba <d...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: koszty pozyskania materialu dowodowego
    Date: Sun, 14 Jun 2009 21:08:45 +0200

    Dnia Sun, 14 Jun 2009 19:08:34 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > To już jest jego problem. On ma je organom
    > okazać. Jak tego nie uczyni, to poniesie parwem
    > przepisane konsekwencje. Czy będzie to wynikime
    > przechowywania na Antarktydzie, we Włoszech,
    > zakopania, spalenia czy wyrzucenia ma już
    > poboczne znaczenie.
    No dobrze, ale jak z Waszymi odpowiedziami
    związane jest to, że rzecz tyczy _dokumentacji
    medycznej_ - co jest, jak rozumiem, obwarowane
    szczególnymi warunkami.

    A co będzie w przypadku gdy prokuratura (policja,
    urząd prowadzący pa) zwróci się o materiały co do
    których nie ma obowiązków ich gromadzenia,
    posiadania, archiwizacji? Jeżeli pojawiają się
    koszty uzyskania takich materiałów, kto je
    poniesie (np. w post. prokuratora, że w pa może
    być wiele odpowiedzi - to wiem)

    --
    pozdro
    poreba