    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: koszty pozyskania materialu dowodowego
    Date: Sun, 14 Jun 2009 19:08:34 +0200

    Użytkownik "Flo" <f...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h1256b$him$1@inews.gazeta.pl...
    > Właśnie
    > A tego już nie jestem taki pewien. Tutaj mamy dość komfortową sytuację i
    > miejscem przechowywania są Włochy.

    A gdzie powinny być przechowywane? Bo generalnie przyjmuje sie, że w
    siedzibie prowadzącego działaność. Czy chodzi o dokumentacje działaności na
    terenie Włoch?

    > A co by miał zrobić gdyby np miał te dokumenty na terenie powiedzmy
    > stacji badawczej na Antarktydzie? Przecież tam wyprawy tylko 2 razy do
    > roku jeżdżą, a warunki pogodowe nie ułatwiają tego.

    Nic. po prostu by ich nie miał, choć powinien - z wynikajacymi z tego
    konsekwencjami.

    > Specjalnie utrudniłem ale chodziło mi tylko o wskazanie braku fizycznego
    > dostępu do materiałów, które ma wydać. Przecież nie unika wydania
    > dokumentacji tylko na chwilę obecną nie jest w jej posiadaniu, a to już
    > różnica.

    To już jest jego problem. On ma je organom okazać. Jak tego nie uczyni, to
    poniesie parwem przepisane konsekwencje. Czy będzie to wynikime
    przechowywania na Antarktydzie, we Włoszech, zakopania, spalenia czy
    wyrzucenia ma już poboczne znaczenie.