    From: Mr Internet <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Date: Tue, 29 Jan 2008 19:55:47 +0100
    <fnj387$gi1$1@atlantis.news.tpi.pl> <fnj3f4$s3c$7@news.onet.pl>
    <8...@m...fsf.hobby-site.com> <fnj497$uph$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <8...@m...fsf.hobby-site.com> <fnk4sl$r9g$8@news.onet.pl>
    <j...@n...lechistan.com> <fnkv7t$m95$1@news.onet.pl>
    <fnl4v2$9vq$1@news.onet.pl> <fnl5bi$9n5$2@news.onet.pl>
    <fnn2q6$elq$1@news.onet.pl> <fnn3eb$ft3$1@news.onet.pl>
    <fnn451$isl$1@news.onet.pl> <fnn668$ps2$1@news.onet.pl>
    <fnnbr6$dee$1@news.onet.pl> <fnncet$fif$1@news.onet.pl>
    <fnnm89$f7v$1@news.onet.pl>

    Użytkownik Robert J. napisał:

    > Zwróć uwagę że cała ta (cokolwiek już chora) dyskusja toczy się w sprawie
    > nieumyślnego podłączenia.

    Noo, mniej wiecej tak jak nieumyslne wejscie komus do mieszkania ;)

    > Co prawda twórca korzystał zamierzenie, ale
    > następne posty mówią już o nieumyślnym :-)

    ZAmienil zeznania? :>

    > A nieumyślne różni się tym, że
    > to maszyna sama wybrała punkt dostępu, a nie Ty.

    Ale co mnie to obchodzi, ze maszyna? :>

    > Nie do końca, ponieważ przy nieumyślnym podłączeniu systemnie zadaje Ci
    > pytania tylko po prostu nawiązuje połączenie z niezabezpieczonym AP.

    No mowie, taki koles nie puka do drzwi tylko naciska klamke i wchodzi w
    najblizsze otwarte drzwi do mieszkania...

    > To nie
    > jest analogia do drzwi, ale raczej do korytarza, w którym bez widocznego
    > oznakowania nagle zmienia się jego status na "prywatny". Jak określisz kiedy
    > przekroczyłeś niewidzialną kreskę?

    Nie interesuje mnie sposob jak, po prostu taka osoba ma wiedziec, zed
    sie nei wchodzi do cudzych mieszkan, nawet jak nie sa zamkniete na klucz.

    > Ja? To Ty usiłujesz wszystkim wmówić, że mają udowadniać niewinność ;-)

    Nie. Wmawiam, ze ludzi enei moga zrzucac winy na urzedzenia ktorych nie
    uzywaja. Jesli nie sa w stanie uzywac ich tak, zeby "nie wchodzic z
    butami w kazde otwarte drzwi", to powinni zaczac hodowac truskawki lub
    pasac owce.

    > Nie napisałem tego żeby uśmiadamiać Ci moje problemy techn iczne, ale żeby
    > pokazać przykładowe warunki nagłej zmiany AP przez komputer :-).

    No ale mnei to nie interewsuje, wlazles w zabloconych butach do mojego
    mieszkania, bez pukania czy dzwonienia, i jeszzcze zamiast przeprosic za
    pomyłke i grzecznie wyjsc, sciagasz majty iu zaczynasz mi stawiac klocka
    na srodku dywanu. ;)

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie