    From: Mr Internet <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: korzystanie z czyjejs sieci wifi
    Date: Mon, 28 Jan 2008 14:59:02 +0100

    Użytkownik osobnik głupi jak stodoła napisał:
    > Mr Internet napisał(a):
    >

    > ty to sie lepiej nie odzywaj niz masz krytykowac kogos kto madrze piszesz.

    jesli pisze madrze to moze to poprzec artykulami z ustaw.

    > lepiej sie zajmij ta definicja roweru i człowieka bo taki jak ty potrafi
    > tylko takie pierdoły jako że jest osobnikiem o niższej inteligencji.

    oho, probujesz mnie obrazic. Hmmm, a nawet nie probujesz, tylko obrazasz.

    > a w dodatku ten argument o kałachu pasujacy jak fujara do żelazka.

    i starasz sie byc wulgarny.

    > jak juz nabedziesz troche prawy w dyskusjach, a szcególnie gdy w twojej
    > pale pojawi sie wiecej szarych komórek to bedziesz mógł zabrac głos ,
    > ale jako młodzian i żółtodziób raczej żadko i na wyraźne żądanie
    > starszych braci na grupie.
    > a teraz marsz do nauki i morda w kubeł

    Podumuje to tak: jaki gnój jest kazdy widzi, z twojej geby wlasnie wylal
    sie strumien cuchnacego gówna...

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie