  • Data: 2006-11-23 14:22:01
    Temat: Re: [korekta]: spółka z o.o. i problem z udziałami
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Gotfryd Smolik news napisał(a):
    > No toż wyraźnie zaznaczałem że przywołane ustawy MAJĄ własne (odmienne)
    > definicje DG. Mam na przyszłość większymi literami...? ;)

    Co wybitnie podnosi czytelnosc prawa, przepisow, etc. :)
    Ja wiedze o roznej definicji mam, ale calkowicie sie ona kloci z moim
    pojmowaniem swiata, niekoniecznie Polski.

    Aaa, nie chce mi sie o tym gadac (absolutnie nic personalnego), dodam
    tylko, ze takie robienie prawa od dupy strony jest bardzo niebezpieczne,
    bo po co zmieniac przepis/ustawe, jak mozna zdefiniowac np. osobe
    prowadzaca dzialanosc jako mezczyzne lub kobiete w przedziale wiekowym
    18-80 lat. Ilez to spraw zalatwia.

    Nie wiem czy jestem dosc zrozumialy, ale borykam sie z choroba, tylko,
    ze na razie przegrywam :(

    MarcinJM
    gg: 978510, Skype: marcin.jm