    From: grzeda <g...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: konsekwencje zaloby narodowej
    Date: Mon, 12 Apr 2010 22:24:22 +0200

    Tomasz Chmielewski pisze:

    > UOKiK wypowiedzial sie na ten temat:
    >
    > http://biznes.onet.pl/uokik-o-zwrocie-pieniedzy-za-b
    ilety-na-odwolane-im,18490,3207221,1,news-detal

    "Bezpodstawne bogacenie sie". No dobra. To zalozmy impreze plenerowa,
    gdzie zostalo zakupione mieso na grilla za 30k, do tego poniesiono juz
    koszty transportu sprzetu. Ludzie zaplacili za bilety. Czy organizator
    ma wtedy oddac 100% kwoty? Czy moze ma sobie zostawic z biletow 30k i
    reszte rowno podzielic. No przeciez nie wzbogaca sie tylko koszta
    pokrywa. Jak mam byc szczery to chyba nie da sie rozwiazac problemu tak,
    zeby nikt nie byl stratny. Ja akurat straty przeboleje, ale ja jestem
    maly pikus. Juz mam przyklad, gdzie firma szacuje straty na 45000 netto.

    Ciekawi mnie tez sytuacja, w ktorej zaloba doprowadza firme do upadku i
    wpedza w dlugi. Zalozmy, ze generuje sie dlug w US i ZUSie. Ciekawe czy
    dlugi wobec instytucji panstwowych zostalyby umorzone.

    pozdr
    PG