  • Data: 2006-11-29 08:31:09
    Temat: Re: konkursy sms, a hazad
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tmi" <d...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ekjdbn$gs5$1@news.onet.pl...

    | To dlaczego wydał a otolotto funkcjonuje?

    Cytuję z zamieszczonego przez Ciebie linku:
    "Spółka z o.o. DirectOne z udziałem kapitału francuskiego internetowe
    Otoloto uruchomiła już w 2003 r. za zezwoleniem Ministerstwa Finansów. Rok
    później minister finansów orzekł, że jest to gra losowa w rozumieniu art. 2
    ustawy o grach losowych,

    Póki otoloto nie było uznane za grę losową nie podpadało pod ustawę o grach
    losowych.
    A funkcjonuje siłą rozpędu. Jak odwołanie nie pomoże to juz MF się tym
    zajmie.....

    | Co w takim razie z krzyzowkami - rozwiazujesz krzyzowke i potem losujesz
    | sposrod wygranych. DO tego tez chcesz mi powiedziec jest potrzebna zgoda
    | MF?

    IMHO tak - jeżeli losujesz wygraną. Wtedy jest to loteria fantowa. Kupujesz
    los - książeczkę z krzyżówkami . Jeżeli dostajesz nagrodę za rozwiązanie
    krzyżówki - a nie jest ona z góry wyznaczona - mamy losowość.

    | Cos mi tutaj nie gra i zaczyna być absurdalne. Gostek wydaje sobie
    | krzyzowki i co - chcesz powiedziec ze rozpetuje wielka machine pt.
    | zezwolenie od ministra finansow?

    To się tylko tak strasznie nazywa. A tak w ogóle to weź i poczytaj ta
    ustawę , bo ja już nie mam siły. A przynajmniej przeczytaj dwa następne
    zdania i je zapamiętaj:

    1. O tym co jest a co nie jest grą losową decyduje Minister Finansów.
    2. Gry losowe w naszym kraju nie mogą być prowadzone w necie. A jak będą
    mogły to i tak najprawdopodobniej będą prowadzone przez spółki Skarbu
    Państwa.