  • Data: 2006-11-29 07:37:29
    Temat: Re: konkursy sms, a hazad
    Od: Tmi <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Ubysz napisał(a):
    > Użytkownik "Tmi" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

    > nawet jezeli jest losowość - to może , pod warunkiem ze otrzyma z M.F
    > stosowne zezwolenie. A na otoloto nikt zezwolenia nie wyda bo w myśl ustawy
    > _nie może_ wydać.

    To dlaczego wydał a otolotto funkcjonuje?

    Co w takim razie z krzyzowkami - rozwiazujesz krzyzowke i potem losujesz
    sposrod wygranych. DO tego tez chcesz mi powiedziec jest potrzebna zgoda
    MF?

    Cos mi tutaj nie gra i zaczyna być absurdalne. Gostek wydaje sobie
    krzyzowki i co - chcesz powiedziec ze rozpetuje wielka machine pt.
    zezwolenie od ministra finansow?

    T.