  • Date: Sat, 16 Sep 2006 17:08:50 +0200
    Subject: Re: koncesja na alkohol a drinki
    From: Jurko <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo

    Dnia 16-09-2006 o 11:11:27 scream <n...@p...pl> napisał:

    > Jesli takiego drinka zapakujesz do butelki, zakapslujesz, okleisz akcyzą
    > sprzedasz pod własną marką - to nie potrzebna Ci koncesja na napoje pow.
    > 18%. Inaczej wg mnie potrzebna, bo przecież nie sprzedajesz drinka jako
    > całość, tylko zawsze wystepuje on jako odrebne skladniki. Mieszanie to
    > inna
    > sprawa, ale od strony ksiegowej bedzie dokladnie widac co sprzedales w i
    > jakiej ilosci...

    Witam,
    ale przeciez moze miec wodke na polkach i jej nie sprzedawac - nieprawdaż??
    przyklad:
    Uplynela data waznosci koncesji i stara sie o wznowienie. NIe wywali do
    smieci tylko poczeka ( nie sprzedajac) az bedzie mial papier w reku. Jesli
    przyjdzie kontrola ( cicha) i poprosi o "lufe" to nie dostanie. Jesli
    poprosi o "lufe z cola- zmieszane" to dostanie bez konsekwencji prawnych.

    pozdrawiam

    Jerzy.