  • Data: 2009-03-08 11:10:52
    Temat: Re: komusze prawo własności
    Od: Art <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino pisze:

    > Wtedy to raczej państwo, mienie zostało skomunalizowane w latach 90-tych
    > dopiero.

    > Prawem kaduka często.
    > I stąd dzisiejsze problemy z tymi prawami spółdzielni.

    > Jasne.
    > I dlatego takie sprawy ciągną się dziesiątkami lat.

    > Jeśli już to spółdzielni.
    > Lokatorom nic się nie należy, oni po prostu wynajmują mieszkanie.

    > ROTFL !!!
    > Nie zrozumiałeś, albo totalnie nie rozumiesz o czym piszesz.
    >
    > Nie można sprzedać czegoś co nie jest własnością sprzedającego.
> [...]

    I w dużej cześci spółdzielni nie ma z tym problemu
    spółdzielnia jest właścicielem gruntu na którym stoi budynek
    a mimo tego bronią się przed przekształceniem spółdzielczego prawa własności
    w pełne prawo własności z wpisem do ksiąg wieczystych.
    Ciekawe dlaczego tak bronią się przed PiSowską ustawą?
    Pewnie dlatego, że kasa im ucieknie, POTĘŻNA kasa
    Spółdzielnie mają czasami większe wpływy do kasy, niż MIASTA w których
    działają.