eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokomunikacja miejska › Re: komunikacja miejska
  • Data: 2003-09-19 14:40:00
    Temat: Re: komunikacja miejska
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > w przypadku wypadku lub np. problemów z pogodą ok.
    >
    > ale w przypadku awarii można wyjść z założenia, że była to wina
    > przewoźnika gdyż autobus w tym wypadku nie spełniał odpowiednich
    > warunków technicznych.
    > przewoźnik praktycznie nie jest w stanie udowodnić, że było inaczej.
    > praktycznie zawsze autobusy są w fatalnym stanie technicznym.

    OK ale jesli pasazer wystepuje z jakims roszczeniem to on powinien
    udowodnic, ze awaria miala miejsce wskutek niedopatrzenia przewoznika, a nie
    np. wynikala ze zwyklego zmeczenia materialu... Poza tym smiem twierdzic, ze
    gra jest niewarta swieczki - tyle zachodu zeby dostac zwrot 2 zl?

    > inaczej mówiąc przewoźnik ma obowiązek zapewnić przewóz zastępczy
    > lub zwrot kosztów biletu.

    Pojazd zastepczy zapewnia (prawie) zawsze - nie tyle w obawie przed pozwami
    pasazerow, co dlatego ze zwyczajnie stracilby mnostwo kasy za niewykonanie
    kursow...A zwrot kosztu biletu - patrz wyzej.

    > przy czym lepiej mieć zaświadczone na bilecie, że takiewypadek miał
    > miejsce. aczkolwiek w tym wypadku awaria na pewno była zapisana w
    > papierach przewoźnika.

    Wszelkie awarie, wymiany wozow itd sa odnotowywane w kartach drogowych,
    natomiast nie wiem jak sobie technicznie wyobrazasz takie zaswiadczenie na
    bilecie?

    pdr
    Olo


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1