  • Data: 2005-06-30 14:00:54
    Temat: Re: komu udostepniac dane osobowe
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Kira wrote:

    > "W przypadku, gdy pasażer nie posiada biletu lub dokumentu
    > upoważniającego do ulgi albo bezpłatnego przejazdu i odmawia
    > okazania dokumentu kontrolujący ma prawo, w razie potrzeby,
    > skorzystać z pomocy funkcjonariuszy Policji lub Straży
    > Miejskiej."
    >
    > Ani slowa o wywozeniu w cholere autobusu pelnego ludzi, ktorzy
    > bilety wazne posiadaja i chcieli jechac zupelnie gdzies indziej.

    MPK Lublin

    Prawa Przewoźnika.

    W szczególnie uzasadnionych przypadkach w celu uzyskania pomocy obsługa
    pojazdu ma prawo zjechać z trasy przejazdu do najbliższego komisariatu
    Policji lub Straży Miejskiej.

    MPK Wrocław

    Kierujący pojazdem, w celu uzyskania pomocy, może zjechać z trasy
    przejazdu do Komisariatu Policji lub Straży Miejskiej

    MPK Kraków

    Kierujący pojazdem:

    może wezwać w szczególnych przypadkach Policję bądź Straż Miejską, celem
    interwencji lub zjechać z trasy przejazdu do najbliższego komisariatu
    Policji lub Straży Miejskiej,

    > Wiec? Z czego wynika to ich prawo do olania mnie...? Mnie
    > to naprawde interesuje, zero zlosliwosci.

    zwykle z tego, że regulaminie jest zapis, że w razie niewywiązania się
    przewoźnika z umowy pasażerowi przysługuje prawo kontunuowania podróży
    innym autobusem, bez uiszczania dodatkowej opłaty.

    i pod to moża podpiąć wszystko,
    złapanie gumy jak i poczekanie na policjanta, jak i podjechanie na
    komisariat.