  • Data: 2012-12-06 10:56:55
    Temat: Re: kompensata długów/wierzytelności
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-12-05 09:05, Liwiusz pisze:

    > Nie jest to związane z kosztami.

    Czyli jesli wierzyciel poniósł juz koszty związane ze zleceniem
    egzekucji komorniczej to ja po zakupie wierzytelności i ich cesji już
    komornikowi nie musze nic dodatkowo płacic, a te wydatki poniesione
    wczesniej przez pierwotnego wierzyciela mogą ewentualnie być
    uwzględnione w wynegocjowanej cenie za cesję praw do wierzytelnosci.

    Czy po dokonanej cesji istniejące zlecenie egzekucji komorniczej zlecone
    przez pierwotnego wierzyciela wygasa z automatu (bo zmienił się
    wierzyciel), a jesli nie to czy:
    a. płacę za jego kontynuację
    b. płacę za rezygnację z niego (bo np. mam szansę innego odzyskania długu)
    ?