  • Data: 2004-04-15 13:03:12
    Temat: Re: komornik-zajecie wynagrodzenia
    Od: "bd" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > i postanowienia sądowego nie dostaniesz, a jedynie zawiadomienie o wzczęciu
    > egzekucji z powołaniem tresci tytułu wykonawczego, a jest nim, w tym
    > przypadku bankowy tytuł egzekucyjny zaopatrzony w klauzulę wykonalności , a
    > nie postanowienie sądu.

    moze nie wyrazilem sie precyzyjnie. postanowienie o nadaniu klauzuli
    wykonalnosci wydaje sie stronie wnioskujacej. no ale ja w zyciu spotkalem
    sie juz z takimi przypadkami, ze komornik przysylajac zawiadomienie o
    wszczeciu egzekucji przysylal fotokopie postanowienia jako zalacznik.
    no i mozna tez udac sie do komornika i wgladnac w akta postepowania,
    a tam z pewnoscia postanowienie jest bo przedstawil je wierzyciel.

    pozdr.
    marcin