    From: "K.M." <D...@O...PL>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik ma aż tak dużą swobodę działania?
    Date: Mon, 25 May 2009 13:46:18 +0200

    zkruk [Lodz] pisze:
    > http://miasta.gazeta.pl/lodz/1,35136,6644881,Komorni
    k_zlicytuje_mu_dorobek_zycia.html

    > pewnie tekst jest trochę podkoloryzowany
    > ale z drugiej strony... to jest Polska... wiele jest możliwe...
    > nieproporcjonalność jest ogromna...
    > jakoś ciężko mi tutaj znaleźć przekonanie dla uczciwości komornika...

    Rozumiem, że chodzi o 8 k kosztów egzekucyjnych, jeśli tak, komornik
    wystawia postanowienie, dłużnicy odbierają, mija 7 dni i postępowanie
    jest prawomocne.
    Dziennikarze jak zwykle podkolorują wszystko np.
    "Jeśli nikt nie wylicytuje za pierwszym razem, cena wywoławcza spadnie.
    Jeśli znów nie będzie chętnych, komornik znów obniży cenę. Aż sprzeda
    dom." Za przeproszeniem g... prawda, jeśli pierwsza licytacja nie
    dojdzie do skutku to będzie druga, a po niej będzie umorzenie.

    A swoją drogą dom wart milion zł a nie może zapłacić długu 8 tyś ? bo
    "nie". Trudno sprzedadzą dom, komornik weźmie swoje resztę dostanie on :)

    ps. Życzę dłużnikowi kontrahentów niewypłacalnych na miliony :)