    From: "asmira" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: komornik i wielka szopka
    Date: Fri, 22 Sep 2006 13:48:41 +0200

    > Mam nadzieje, ze dzis dostane wglad w akta. Mam przyjsc punkt 12.
    > A.

    Byłam, widziałam akta.
    W sumie brakuje w nich kilku pism dotyczących postępowania.

    Jedno mnie bardzo zdziwiło.
    Komornik wezwał wierzyciela, by potwierdził, że już wcześniej dostał ode
    mnie pieniądze. Wierzyciel (dokładnie jego radca) potwierdził, ale nie
    zgodził się na zawieszenie postępowania egzekucyjnego. Poza tym w tekście
    było "informowaliśmy komornika o wpłatach dłużnika". Poza tym zdaniem niema
    żadnych dat kiedy informowali. Nie ma pism, potwierdzających to zdanie.

    Dziś będę pisać skargę na czynności.

    A.