  • Data: 2011-02-04 01:40:54
    Temat: Re: komornik - bo ja juz nic nie wiem
    Od: "Kubba Bubba" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cyrena" <e...@g...com> napisał w wiadomości
    news:05a64657-b51b-4218-a49a-4e7630522e5a@x18g2000yq
    e.googlegroups.com...

    >1. nie zamierzam splacac czegos o czym nie moge sie >dowiedziec,
    >najpierw telefonicznie

    zadzwon jak będzie komornik, dogadasz się - sekretarki to najczęściej tępe
    strzały

    >2. nie mam nigdzie zadluzenia na taka kwote, splacam >zus i tu jestem w
    >stalym kontakcie - dlatego to jakies podejrzane jest.

    moze pobieralas jakies swiadczenia? renta po kims bliskim? po latach zus
    mógł uznać że jednak była ona nienależna

    >4. zamierzam miec, zamierzam sie odkuc po tych >wszystkich "polskich
    >szkodach", lecz nie w polsce

    to się nie masz o co martwić, zresztą po 10 latach powinnaś już być czysta

    >5. zalozyli blokade na dokladnie 12 138,50zł (srednia >krajowa to
    >3033zł, wiec raczej z tą ochroną to tez jakas lipa)

    bank zakłada blokadę, a potem na Twoje życzenie możę odblokować kwotę wolną
    od zajęcia egzekucyjnego - wystarczy telefon do teleserwisu z taką prośbą

    >cos dziwnego sie dzieje... kilka tygodni temu dobijala sie >do mnie
    >firma windykacyjna w sprawie telefonu w tepsie. ?>telefonu nie ma juz
    >prawie 7 lat.

    7 lat? ja bym olał sikiem prostym

    Pzdr,