  • Data: 2007-09-29 19:14:00
    Temat: Re: komornik
    Od: "K. M" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Małgorzata pisze:
    > Witam,
    >
    > Mama przegrala sprawe o zaplate, splacila calosc oprocz odsetek w wysokosci
    > 1600, zwrocala sie kilkakrotnie z pismem do wierzyciela z prosba i o
    > rozlozenie na raty kwoty zadluzenia i o umorzenie odsetek ze wzgledu na
    > trudna sytuacje materialna i klopoty zdrowotne (nie moze wykonywac zadnej
    > dodatkowej pracy, ma emeryture) do dnia dzisiejszego nie otrzymala zadnej
    > odpowiedzi, ale za to dostala pismo od komornika, ktory ma postanowienie
    > sadu o egzekucje odsetek w wysokosci 1600 zl i dolicza sobie oplate w
> [...]
    Wyrok jest, odsetki dla wierzyciela sie naleza jak psu zupa
    a co do kosztów to od kwoty 1600 zł to jest to okolo 200 zł, te 1300 zl
    to wg mnie bardzo watpliwa sprawa chyba ze sa to koszty adwokacke w
    procesie + adwokata w egzekucji + koszty klauzolowe + jakies koszty
    wezwań na co wierzyciel dostal postanowienie + oplata za przelew +
    koszty ewentualnych zaliczek o ktore wezwal komornik w celu znalezenia
    majtaku dluznika tj. zapytania do zus, zapytania o samochod, dojazd,
    zapytania o nieruchomość itp. wiekszosc kosztow powinna byc
    wyszegolniona na zawiadomieniu od komornika