eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokolizja na parkingu kwalifikacja : przestępstwo z art.288k.k. może mieć zastosowanie czy nie? › Re: kolizja na parkingu kwalifikacja : przestępstwo z art.288k.k. może mieć zastosowanie czy nie?
    From: "siliana" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolizja na parkingu kwalifikacja : przestępstwo z art.288k.k. może
    mieć zastosowanie czy nie?
    Date: Sun, 5 Oct 2008 19:11:11 +0200

    Użytkownik "doctore" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:gc8dq5$7qu$1@news.onet.pl...
    > Witam
    > W czwartek 02.10.2008roku na parkingu przed szpitalem zostało uszkodzone
    > moje auto. Sprawca starsza pani odjechała ale bardzo miły Pan to widział
    > spisał numery i zostawił do siebie telefon. Zadzwoniłem do świadka i podał
    > mi swoje dane i jakby co to może poświadczyć. Poszedłem na Policję. Po
    > trzech godzinach oczekiwania z niechęcią przyjęto ode mnie zawiadomienie
    > o popelnieniu wykroczenia (tak zakwalifikowała to Policja) spisała
    > zeznanie i powiedziała że zostanie to przekazane do wydziału zajmującego
    > się wykroczeniami.

    mialam podobno sytuacje, tylko parkowalam przy krawezniku (na jezdni). tez
    sprawca odjechal, a swiadek zostawil mi namiary na siebie. policja zajela
    sie tym rzetelnie. wezwali mnie na zeznania, swiadka rowniez. na moj pech
    walnal mnie samochod na kradzionych numerach, wiec naprawa szkody poszla z
    mojego AC.