eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokolizja na parkingu kwalifikacja : przestępstwo z art.288k.k. może mieć zastosowanie czy nie? › Re: kolizja na parkingu kwalifikacja : przestępstwo z art.288k.k. może mieć zastosowanie czy nie?
  • Data: 2008-10-04 20:01:18
    Temat: Re: kolizja na parkingu kwalifikacja : przestępstwo z art.288k.k. może mieć zastosowanie czy nie?
    Od: "doctore" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Natomiast, jeśli policja odmówi ścigania lub umorzy s[parwę, to bym się na
    > tę decyzję żalił na Twoim miejscu argumentując, że sprawczyni zbiegła z
    > miejsca zdarzenia, a zatem istnieje duża szkodliwość społeczna tego czynu.
    > co innego, jakby spokojnie została, to wówczas uważam, ze sensu ścigania
    > karnego by nie było i zostałoby oświadczenie dla ubezpieczyciela, z którym
    > byś resztę sprawy załatwił.

    Hm tak myślałem że ekspert się myli .Ale ucieczka z miejsca kolizji to też
    nie wykroczenie ani przestępstwo.
    Można tak robić pewnie bezkarnie. Inaczej ma się to to wypadku ale to
    niezachodzi.
    Pewnie tylko pozostaje droga cywilna . Swoją drogą to sprawcy drobnych
    czytnów mogą spać spokojnie.

    :(((((
    Doctore.