    From: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolizja i brak dokumentow
    Date: Thu, 24 Aug 2006 08:10:39 +0200

    Dnia 24-08-2006 o 05:50:35 Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(a):

    > Nie miał przy sobie dokumentów? Nie miał. Kierował pojazdem? Kierował.
    > Dostał mandat za kierowanie pojazdem bez właściwych dokumentów? Dostał.
    > Czego nie rozumiesz?

    W pewnym sensie, jest cos czego mozna by sie przyczepic. Fakt posiadania
    ... nigdy nie moglem dojsc czym sie rozni posiadanie dokumentu a np.
    posiadanie samochodu czy mieszkania. Jesli policjant mnie zapyta czy mam
    mieszkanie, to nie musze go miec przy sobie zeby mu pokazac. Dlaczego
    mialbym miec przy sobie dokumenty. Policjant przeciez moze sam sprawdzic
    czy te dokumenty faktycznie posiadam, czy mam prawko, wazne OC ...

    Oczywiscie, jak zawsze, fantazjuje ... ale jaka jest definicja
    'posiadania'?

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik