    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kolejne pytanie o radar ;-)
    Date: Fri, 19 Nov 2010 19:40:28 -0600

    On 11/19/2010 6:51 PM, Tomasz Pyra wrote:

    > Zawsze mnie zastanawia czy niewskazanie jest wykroczeniem przeciwko
    > bezpieczeństwu czy może porządkowi na drogach publicznych ;)
    >
    > Wychodzi na to, że wykroczyć przeciwko bezpieczeństwu na drodze
    > publicznej można nawet siedząc za biurkiem ;P

    i to jest jedyny punkt sporny.
    bo część sedziów twierdzi, że art 78.4 pod art 97 nie podpada pod nie
    jest to wykroczenie przeciwko bezpieczeństwo, a drudzy twierdzą, że jak
    najbardziej jest to wykorczenie przeciwko porządkowi na drogach publicznych.

    jak ktoś się chce przekonać jakie zdanie ma sędzia na którego trafi, to
    zawsze może odmówić przyjęcia mandatu od policjanta.