  • Data: 2007-12-23 21:31:21
    Temat: Re: kolega wlasnie zabil kobiete... pomocy..
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak jedziesz 50km/h to zahamujesz!
    Ile wg Ciebie wynosi droga hamowania samochodu osobowego z takiej prędkości?
    Niech będzie 20 metrów (przesadzone mocno). Przejście dla pieszych ma 3-4
    metry. To kawałek za się zatrzymasz.
    > Tym bardziej, ze przepis wymaga takiego zachowania kiedy jest znak
    > ostrzegawczy o przejsciu dla pieszych.
    jakiego zachowania wymaga przepis?
    > Tym bardziej, ze tam gdzie sa przejscia dla pieszych zwykle OBOWIAZUJE
    > OGRANICZENIE DO 50km/h - ale i tak WSZYSCY JADA >100 km/h !!!
    Nie uogólniaj. Nigdy nie jechałem po moim mieście ( i chyba żadnym innym) z
    prędkością >100 km/h.
    Jak już jade szybko to 60-70 góra. Więc jednak nie tak wszyscy.
    Poza tym jest wiele przejść dla pieszych przez które przejeżdżam 30-40 km/h.
    Przestań tu wykrzykiwać i nie uogólniaj.

    --
    pawełJ