  • Data: 2008-03-09 10:04:44
    Temat: Re: kodeks karny - mienie
    Od: "JW" <j...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Chodzi o to, że mam uwagi co do finansowego rozliczenia, nt. którego
    > developer nie chce nawet słuchać. Chcę zakupić to mieszkanie i miec
    > pewnosc, ze mnie nie zrobi w konia, ale chce tez miec możliwośc daleszej
    > walki o swoje.

    No coz, wg mnie jesli zawrzesz umowe z taka klauzula to tak jakbys jej nie
    zawarl w ogole. Jedyny sens umowy przedwstepnej polega wlasnie na tym, ze
    masz prawo do pewnych roszczen w przypadku uchylenia sie od zawarcia umowy
    przyrzeczonej przez jedna ze stron. Jesli usuniesz ten element to umowa
    bedzie bez sensu.