  • Data: 2005-05-30 16:09:40
    Temat: Re: kodeks drogowy ... ciąg dalszy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    McCartney wrote:

    > Moja teoria jest taka:
    > niezależnie od liczby pasów - jeśli chcę skręcić w lewo
    > to muszę przed wjazdem być na skrajnym lewym pasie.

    Owszem. Tylko ta twoja 'teoria' nie odnosi się do ronda z pasami
    dookoła, bo tam się nie da skręcić w lewo nie wjechawszy na wysepkę.
    Czego jakoś nie jesteś w stanie zrozumieć...

    > Jeśli w prawo, to na skrajnym prawym.
    > [oczywiście - jeśli znaki [poziome] nie stanowią inaczej].

    No i właśnie o tym tu wszyscy mówimy - masz cholerne znaki poziomie
    wyznaczające cholerne pasy ruchu dookoła cholernego ronda.

    > Przez skręcanie w lewo - rozumiem mniej więcej - takie
    > przejechanie przez skrzyżowanie, którego kąt jest między
    > jazdą na wprost, a zawracaniem (skierowany).

    No, to zaraz będziesz miał zwarcie w tym swoim móżdżku: niech ktoś sobie
    skręca 'w prawo'... objechawszy najpierw rondo 10 razy dookoła. I co teraz?