  • Data: 2005-08-17 14:19:17
    Temat: Re: kłopotliwe przekazanie pieniędzy
    Od: MarcinS <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    jureq napisał(a):

    > A który to cywilista uczył cię, że może od dłużnika żądać wpłaty na
    > rachunek bankowy zamiast gotówki?

    454 § 1
    oznacza miejsce spełnenia świadczenia jako wpłatęna rachunek bankowy.

    Ponadto
    Na jakiej podstawie miałoby nastąpić złożenie do depozytu.
    Jedyne co ewentualnie by pasowało to 467 pkt 4) k.c.
    ale co miałoby być we wniosku:
    "Wierzyciel odmawia stawienia się u notariusza, w celu odbioru świadczenia"?

    IMHO to nie jest przeszkoda w spełnieniu świadczenia,
    zwłaszcza, jeśłi wierzyciel wskaże rachunek bankowy.

    pozdr.
    ms

    --
    Koniec dyskusji nie oznacza, że przyznałem
    Ci rację. ;-)

    W adresie e-mail zamień wodę na tlen.

    GG: 4494911 Tlen: stern75