  • Data: 2005-08-18 08:11:59
    Temat: Re: kłopotliwe przekazanie pieniędzy
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No i kółeczko się zamyka - on stanowczo powiedział nie dla moich pomysłów
    i stawia jeden warunek - mam stawić się u wskazanego notariusza w dniu
    podanym przez niego i o ustalonej godzinie. Nie będzie odwiedzał mnie z
    notariuszem i nie zrobi przelewu. U urzędzie skarbowym powiedzieli mi, że to
    sprawa do wyjaśnienia między nami i nie ma żadnych wytycznych.
    Zważywszy, że mieszkam sama na parterze w mało ciekawej dzielnicy, nie jestem
    tak zwalista jak mój były i nie marzy mi się samotna noc z banknotami
    zdecydowałam nie przyjmować pieniędzy, poczekam co przyniesie czas...
    pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję:)
    kalina