  • Data: 2006-02-08 19:48:27
    Temat: Re: kk możliwości "oddalenia" oskarżenia prywatnego
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Zbyszek" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:4281.00000208.43ea366a@newsgate.onet.pl...
    > Dwa pisma wysłane do sądu, na oba odpowiedz, że sprawa się rozpoczęła,
    > odbyło
    > posiedzenie pojednawcze i wogóle nie ma możliwości takiej o jakiej ja
    > wnoszę,

    No to o co pytasz? Myślisz, ze napiszesz sadowi: nie ma pan śedzia racji, bo
    na pl.soc.prawo inaczej piszą?

    (tak, dowcipkuję, nie stosując się do prośby, bo inaczej się nie da)

    > że dopiero w trakcie sprawy się wyjaśni, kto ma rację :)

    Czemu się uśmiechasz? Dowcipkujesz? Przecież tak właśnie będzie, jak sąd
    napisał.

    Tak na marginesie
    > pierwsze pismo w tej sprawie do sądu poszło zanim odbyło się pierwsze
    > posiedzenie sądu.

    No i co z tego?

    > Wnosić o umorzenie postępowania z powodu braków lub celowego fałszowania
    > dowodów w prywatnym akcie oskarżenia?

    Przecież już próbowałeś? Sąd podejmie decyzję, jak na rozprawie się
    przekona, kto ma rację. Zamiast tu siedzieć mysl nad dowodami, linią obrony,
    ewentualnie szukaj adwokata - to odniesie lepszy skutek.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide