  • Data: 2007-09-12 22:26:19
    Temat: Re: kary umowne
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:fc71o5$n4k$1@inews.gazeta.pl...
    > Pisaliście tu ostatnio o tym, że kary umowne nie mogą dotyczyć zobowiązań
    > pieniężnych (tak zrozumiałem). Czy w takim razie zgodny z prawem i przez
    > to obowiązujący jest dany punkt regulaminu operatora komórkowego?

    Właśnie podczepiając się pod ten wątek, to dostałem takiego maila z
    tlenofonu, bo jak zwykle zapomniałem zapłacić rachunku: "Jednocześnie
    informujemy, że w przypadku braku zapłaty w ciągu kolejnych 7 dni,
    przekażemy sprawę na drogę postępowania sądowego i windykacyjnego co
    spowoduje dodatkowe, niepotrzebne koszty, w tym zgodną z Tlenofonowym
    Cennikiem opłatę za ponaglenie w formie pisemnej (36,60 zł) i odsetki za
    zwłokę.". Zastanowił mnie kawałek o opłacie z ponaglenie. Czy jest coś
    takiego dopuszczalne? Tak z ciekawości pytam.

    Pzdr
    Wojtek