  • From: "XYZ" <x...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: karta kredytowa
    Date: Thu, 9 Oct 2003 08:00:39 +0200

    Użytkownik "mirek krasnowski" <m...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:3F84212C.4040902@post.pl...

    > Zacznij od załatwienia sobie specjalnej karty do płacenia w internecie
    > oferuje ją mBank jest to bardzo bezpieczne rozwiązanie.

    Karta nie jest aż TAK BEZPIECZNA.
    Jeśli centrum autoryzacyjne nie dokona autoryzacji on-line w mBanku,
    transakcja też może dojść do skutku nawet mimo braku środków na karcie
    wirtualnej mBanku. Wówczas obciążenie dotrze do mBanku kilka dni po
    transakcji i nawet gdy nie będzie środków na eKarcie, obciążone zostanie
    przypięte do niej eKonto. Sprawa była na pl.biznes.banki około 2 tygodni
    temu.

    Taniej wyhcodzi tradycyjna karta kredytowa w mBanku z podglądem w sieci. A
    Twoją transakcję reklamuj - nie widzę powodów, dla których nie mieliby Ci
    uznać - jeśli nawet nie bank, to sąd.

    Kuba