    From: "Pressto" <e...@c...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: karta kredytowa
    Date: Wed, 8 Oct 2003 15:56:23 +0200

    Użytkownik "marek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bm145i$lva$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    > Dosc czesto robie zakupy w internecie, raczej na zagranicznych strona,
    > placac przy tym karta kredytowa. Niesety ostatnio z mojego konta zniklo
    ok.
    > 8000 zlotych :( Domyslam sie iz jest to robota hakerow, ktorzy wykradli
    dane
    > mojej karty, poniewaz na histori operacji wykonanych na koncie mam
    napisane
    > ze pieniadze zostaly wyplacone na stronie jakis zakladow bukmacherskich w
    > angli. W zwiazku z czym mam pytanie, co moge zrobic? Zglosc to na policje
> [...]
    Przede wszystkim reklamacja do banku
    Napisz co to za karta i jaki bank
    Reklamacje bez dla transakcji bez fizycznej obecności karty
    powinni uznać bez problemu
    a może karta jest ubezpieczona ?
    A czy składać doniesienie to już niestety nie powiem
    myślę tez, że to pytanie warto zadać na pl.biznes.banki
    ludzie tam siedzący powinni pomóc
    pozdrawiam
    Pressto