  • Data: 2011-12-09 17:06:07
    Temat: Re: kara za niererminowe złożenie PCC-3 ?
    Od: "Cammel" <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czynny żal

    Na podstawie art. 16 § 1 ustawy z dnia 10 września 1999r. Kodeks karny
    skarbowy (Dz. U.

    Nr 83, poz. 930 z późn. zm.) zwracam się z uprzejmą prośbą o odstąpienie od
    wymierzenia mandatu

    karnego za niedotrzymanie 14 dniowego terminu na złożenie deklaracji PCC-3.
    Pragnę oświadczyć,

    że nie miałem zamiaru popełnienia czynu zabronionego, a zaistniałe
    opóźnienie jest nieumyślne

    i wynika ze słabej znajomości przepisów prawa podatkowego. Moje działanie w
    żadnym stopniu

    nie zmierzało do uniknięcia opodatkowania.

    Coś takiego się nadaje? Zielony jestem więc pytam :)