  • Data: 2008-08-27 14:41:36
    Temat: Re: kapitał początkowy
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info> szukaj wiadomości tego autora

    a...@v...pl wrote:
    > Stara świecka tradycja, zawsze tak było jeżeli decyzja KP wysyłana
    > była bez załączników typu świadectwo pracy. Bieg terminu na odwołanie
    > leci od dnia dostarczenia, jeżeli decyzja wysłana była listem zwykłym
    > możesz twierdzić że jej nie otrzymałeś, prosić o kopie i po jej
    > otrzymaniu się odwołać.

    To jeszcze może dalej, drążąc temat, ponieważ ten kwit mnie nieco
    zadziwił ...

    Czy normalne jest nieuwzględnianie przy wyliczaniu kapitału początkowego
    kilku lat (konkretnie okresu od października 1994 do końca 1998) z
    powodu (sic!) "braku dokładnego okresu zasiłku chorobowego w 1994 roku".

    Toż to przecież ZUS otrzymuje kopie L4! Czy nie mogą sobie zatem
    sprawdzić za ile dni wypłacali zasiłek chorobowy?

    Już nie mówiąc o tym, że skoro "problem" dotyczy 1994 roku to co stoi na
    przeszkodzie, ażeby uwzględnić lata 1995-1998?!

    Kolejna sprawa - jak powinien być uwzględniony czas (zasadniczej, po
    studiach) służby wojskowej?

    U mnie po prostu go nie uwzględnili z powodu "gdyż nie został
    wystarczająco udowodniony".

    Z tego co pamiętam to został dołączony odpis z książeczki wojskowej.
    Czy to za mało? Czy może powinienem był im wysłać zdjęcie z "kałachem"?

    ----

    Spojrzę oczywiście do ustawy i rozporządzenia, ale coś mi się wydaje, że
    lekko przegięli ...

    Z góry dziękuję, gdyby komuś chciało się odpowiedzieć.

    Piotrek