  • Data: 2008-08-26 17:53:26
    Temat: Re: kapitał początkowy
    Od: a...@v...pl szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Sie, 12:34, <z...@g...pl> wrote:
    > Witam
    > Mam krótkie pytanie do tej pory nie złożyłem wniosku o naliczenie kapitału
    > początkowego. Teraz na dniach chce to zrobić czy są jakies sankcje (red czy
    > grozi mi jakas kara finans) za tak pozne zlozenie ww wniosku
    > Dzięki tylko za konkretne odpowiedzi
    >
    > --

    Złożenie wniosku o KP jest prawem a nie obowiązkiem, nie ma więc kar.
    Ustawa nie określa terminu na złożenie indywidualnego wniosku, do
    końca 2006r. pacodawcy mieli wyznaczone terminy na przedłożenie
    wniosku każdego zgłoszonego do ubezpieczenia pracownika. Osoby
    składające wnioski indywidualnie mają czas do dnia przejścia na
    emeryturę /ustawa nie określa terminu dla indywidualnego wniosku/.