  • Data: 2006-06-21 13:31:10
    Temat: Re: kanar i wglad do dokumentów
    Od: "sanczes" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    (ze wstydem oczywiscie) musze sie przyznac, ze w czasie studiów z kolegami
    podjelismy prace w prywatnej firmie kanarskiej, co prawda za dlugo nie
    popracowalismy ale conieco pamietam ze szkolenia, otóz (mówie jak bylo
    ladnych pare lat temu) kontroler nie mial prawa :
    - legitymowac pasazera,
    - mógl zadac jedynie okazania biletu uprawniajacego do znizek badz
    bezplatnych przejazdów
    - zatrzymac pasazera nawet jezeli wezwal policje, chyba ze na zasadzie
    "zatrzymania obywatelskiego" w przypadku kiedy pasazer zagraza
    bezpieczenstwu.
    - zatraymanie" na sile" moglo sie zakonczyc oskarzeniem o "krótkotrwale
    ograniczenie wolnosci" i konsekwencjami..
    tyle zapamietalem, wiem ,ze przepisy podobnie odnosily sie do np.
    ochroniarzy sklepowych itp.
    Nie wiem na ile jest to autorytatywne poniewaz minelo naprawde ladnych pare
    lat od tego czasu i pewnie wiele sie zmienilo
    pozdrawiam

    --
    "Reklamowo"
    Gdansk Wrzeszcz