  • Data: 2009-11-27 16:57:32
    Temat: Re: kadra kierownicza - pytanie- długie
    Od: "Agall" <a...@m...ru> szukaj wiadomości tego autora

    > ... jesli jest taka mozliwosc powiedz nam czy to sluzba cywilna, pracownik
    > samorzadu czy policjant... to moze pomoc ustalic czy kierownik sekcji jest
    > na "stanowisku kierowniczym" i np. nalezy mu sie jakis dodatek
    lub np. nie nalezy mu sie cos... bo np. ma wowczas zadaniowy czas pracy.

    /poz,1323,ustawa-z-dnia-27-sierpnia-2009-r-o-sluzbie
    -celnej.html )
    Proszę więc o obiektywny pogląd prawny, czy jeśli kierowałam, prowadziłam
    taką sekcję, to w sytuacji odmowy przyznania stopnia z korpusu oficerskiego
    mam prawo zarzucić przełożonym naruszenie prawa i jaki sąd będzie właściwym
    do ewentualnego rozpoznania sporu.
    Pozdrawiam. A