    From: "Dexter-Labolatory" <d...@w...plSPAMoff>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kable na blokach
    Date: Thu, 1 Apr 2004 16:58:17 +0200

    Użytkownik <w...@c...3miasto.net> napisał:

    > czy masz na papierze że to robili ludzie - lub Ty na ich prośbę.

    ludzie sami sobie maja wystawic papierek ze zalozyli kable ? :)

    nie mam zadnego papieru. ludzie to zalozyli sami sobie zeby miec siec
    lokalna. moj kabel byl tylko 1 od internetu.

    > klasyczny przypadek.

    no dokladnie... ale sie zastanawiam punkt widzenia prawa, bo to ze to sie
    tak robi to wiem.

    kable byly mieszkancow, ktore kupili za ciezko zarobione pieniadze...
    polozyli to na swoim bloku... sami.
    Ktos przyszedl i poucinal... prawo wlasnosci ? czy mozna w polsce sobie
    przyjsc i uciac czyjes kable ?

    to tak samo jakbym zaparkowal moim samochodem na czyims parkingu ... i ktos
    by zabral samochod bo to jego parking :) nonsens :)