    From: marcin <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jezeli poddalem sie dobrowolnie karze....
    Date: Sun, 07 Dec 2008 03:51:35 +0100

    piotrliwszic pisze:
    > szkoda, że się głupoty nie da leczyć
    > byłbyś pierwszy w kolejce do przymusowego leczenia

    Rzeczywiście, szkoda, że głupoty nie można leczyć. Mogłoby ci to pomóc.

    Oczywiście dla potrzeby argumentacji raczyłeś nie zauważyć, że wypowiedź
    choć odnosiła się do wielu osób, to jednak z pewnością nie do wszystkich.

    Takie właśnie matactwa są codziennością w tzw. wymiarze sprawiedliwości.
    Ktoś odmiennie zaprotokołuje niż było zeznane, ktoś wyciągnie bzdurne
    wnioski, ktoś forsuje absurdalną linię wydarzeń i już mamy matactwa.
    Najprościej je zrobić właśnie taką metodą małych kroków, gdzie
    pojedyńczych działań łatwo nie zauważyć i przypisać celowość działania.
    Widać je dopiero w szerokim ujęciu.

    Na ambicję wszedłem? Jest mi z tego powodu niezmiernie wszystko jedno.

    > znam wielu sędziów i prokuratorów i żadnemu nie można zarzucić
    > matactwa

    Tia, jasne. A te tysiące zmataczonych spraw to się same robią.

    O powadze sytuacji świadczy sama świadomość i język z tym związany.
    Zwykłe matactwa nazywa się błędami albo niedbałością. Domniemanie
    bezstronności to się pewnie z urzędu należy. :))

    Zresztą bądźmy rozsądni, czego oczekiwać po wymiarze sprawiedliwości, w
    którym sędzia ewidentnie zaangażowany w sprawę jak Ewa Łętowska mająca
    swojego męża zarejestrowanego jako TW nie wyłącza się ze sprawy i
    traktuje to jako rzecz normalną. Ten trąd jest już wszechogarniający i
    wygląda na naturalny.
    http://www.rp.pl/artykul/10,225896.html

    Wiesz, nawet nie spodziewałem się innej reakcji. Hipokryci zawsze
    reagują tak jak ty. Najlepiej nic nie widzieć i zaklinać rzeczywistość.

    M.