eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojeszcze raz o spamowaniuRe: jeszcze raz o spamowaniu
  • Data: 2003-07-23 11:10:44
    Temat: Re: jeszcze raz o spamowaniu
    Od: ".Kamil." <n...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "automoto" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bflhqo$k4a$1@inews.gazeta.pl...

    > Z gory przepraszam za uszczypliwy język, prosze nie bierz tego do siebie.
    > Nie chodzi mi o to aby Cie obrazic, ale troche mnie to deprymuje, ze
    grzebie
    > po sieci, wybieram firmy, ktore wg mnie moga byc zainteresowane moja
    oferta,
    > a tu sie okazuje ze jestem spamerem
    > Ja rozumiem, ze jesli mail jest pozyskany przy uzyciu bota, wysylany w
    > ciemno, na prywatne maile to jest to czysty spam, ale jesli pisze maila do
    > szewca i chce mu zaproponowac produkowane przeze mnie radla, i maile
    wysylam
    > tylko do szewcow to dlaczego jest to spam?
    > dziennie wysylam do 5 maili, w jak najlepszej wierze. czy taka ilosc tez
    > jest spamem? czy jeden mail moze byc spamem?

    w zasadzie nikogo z odbiorcow nie interesuje twoja intencja. kazdy
    niezamowiony mejl stanowiacy oferte handlowa - chocby nie wiem, jak
    sprecyzowana i stargetowna - jest spamem. pamietaj, ze, jak glosi stara
    maksyma, spam to ten sam email wyslany wiele, wiele razy :-) i pomiedzy toba
    a odbiorca jest serwer, kable i admini.


    >
    > > Nie jest. To jest kontakt do firmy a nie dla spamerów.
    > podejrzewam ze sie myle ale wlasnie zeby wyslac oferte do potrzebuje
    > skontaktowac sie z firma czyli jesli ona pokazuje jak sie z nia
    skontaktowac
    > to powinienem moc to zrobic
    > > Zgoda musi dotyczyć konkretnej oferty
    > czyli jesli oferta bedzie niekonkretna to moge:)
    > >a jeśli uważasz, że publikacja na witrynie www adresu
    > > mejlowego jest zaproszeniem dla spamerów to jesteś w mylnym błędzie.
    > 1.a moze byc niemylny blad?
    > 2.wg mnie ustawa powinna nakladac obowiazek przy publikacji maila na
    stronie
    > stwierdzenia, nie chce zadnych ofert. a wg mnie kontakt to kontakt.
    >
    >
    > mam nadzieje ze bedziemy dalej na ten temat dyskutowac
    > ale najchetniej oczekuje wykladni prawnej
    > a nie subiektywnego odczucia, slow nacechowanych emocjonalnie
    > od osob najwyrazniej zdenerwowanych na firmy przysylajace im oferty

    sadze, ze twoje podejscie jest bledne - jesli ty chcesz mi wyslac oferte, za
    odebranie ktorej to ja place, nie ty (swoim czasem, energia, czasami
    konkretnie, w gotowce, przy placeniu rachunkow), dlaczego to odbiorca ma
    zastrzegac, ze nie chce nic dostac? wiekszosc ludzi nie chce dostawac
    zadnych ofert reklamowych a jak zechca, to znajda ciebie i o to poprosza. ja
    przestalem podnosic spod swoich drzwi ulotki i foldery z supermarketow -
    szkoda mi energii na to.

    poza tym - juz tak w ogole na marginesie - spam jest jedną z gorszych form
    promocji, stoi znacznie nizej od rozmowy telefonicznej i pisemnej
    korespondencji, nie mowie nawet o osobistym spotkaniu - jest na samym dole.
    proponuje zapoznac sie z podrecznikami e-biznesu, gdzie wyraznie stoi, ze
    raczej sobie zepsujesz wizerunek w ten sposob, niz przyciagniesz klientow.
    nawet w przypadku B2B, gdzie adresujesz oferte do potencjalnie
    zainteresowanych osob, niewielu wezmie to powaznie. lepiej sie spotkac przy
    kawie - wiecej zyskasz.
    pozdr
    ka


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1