eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej › Re: jest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej
    From: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jest juz naruszenie prawa czy nie ma i co z tym fantem ..dalej
    Date: Mon, 12 Jan 2009 21:47:06 +0100

    Użytkownik "xxxx" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:1o54yaj6lgjvh$.dlg@axxa.post...
    > Był 12 styczeń 2009 roku (poniedziałek) gdy o godz. 21:23, wszystkim
    > znany
    > Dzięki. POwiedz mi jeszce jedno. Pojazd ma rejestracje (ta jaka wskazlo
    > mi
    > TU w piśmie) z innego województwa. Czy wydzial w ktorym rejestruje sie
    > pojazdy w moim miescie powiniem cos miec odnotwane iz ja mam (mialem ten
    > pojazd) czy też moze byc tak iz bedzie on figurowal na mnie na
    > rejestracjach z innegoi województwa.

    Bardzo dziwne, bo w znanych mi wypadkach nie bawiono się w zmianę adresu
    zamieszkania. Za dużo z tym kłopotu, a i spora szansa, że się sprawa wyda.
    Co do posiadania informacji, to od kilku lat mam Centralną Ewidencję
    Pojazdów i kierowców, więc wszyscy widzą rejestracje wszystkich pojazdów. Z
    tym, ze nie umiem Ci powiedzieć, jakie uprawnienia ma wydział komunikacji
    oraz czy Ci udzieli takiej informacji. Policja zresztą również Ci takiej
    informacji nie udzieli, natomiast dokona we własnym zakresie sprawdzenia.
    Najprostsze sprawdzenie, to ustalenie do kogo rzeczony pojazd należy. Bo
    może się okazać, ze przypadkowo jest zbieżność imienia i nazwiska oraz daty
    urodzenia. Mało prawdopodobne, ale nie niemożliwe.