    From: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jest jakiś sposób na szczekającego psa
    Date: Mon, 26 Feb 2007 23:51:19 +0100

    Dnia 26-02-2007 o 22:25:00 czonek <c...@p...onet.pl>
    napisał(a):

    > Czy istnieje możliwość przymuszenia właściciela ujadającego całymi
    > godzinami (również w nocy) psa aby zajął się swoim podopiecznym

    Nie do wszystkiego da sie zmusic wlasciciela. Ale na start mozesz
    rozpoczac odwetowa technike upierdliwych sasiadow. Polega na zapoznaniu
    sie z calym skladem najblizszego komisariatu, wyuczeniu sie na blache
    imion i wygladu posterunkowych itd. To wszystko przyjdzie w tzw.
    miedzyczasie. Najwygodniej zglaszac na policje, ze u sasiada przez cala
    noc cos strasznie glosno halasuje; i zglaszac kazdej nocy kiedy pies
    ujada. W dzien chodzic na komisariat i zglaszac osobiscie ... kosztuje
    troche zachodu ale policjanci zaczna rozpoznawac Twoja osobe. Ze
    swiadomoscia, ze nie odpuscisz i codziennie bedziesz im kazal uciszac psa
    wymysla cos, zeby pozbyc sie problemu :)

    PS: moja znajoma ma przewrazliwiona wersje sasiada 'psofoba'. Jej kundelek
    ma z 20 cm wzrostu i jakies 16-17 lat. Gdy wlascicielka wraca do domu
    piesek szczeknie dwa razy i koniec ... ale juz zza sciany slychac wrzaski
    na caly blok: "ucisz tego kundla" [cytat pozbawiony zostal kilku
    inwektyw]. W sprawie tego malego pieska juz nawet kilka razy
    interweniowala policja ... przy dwoch szczeknieciach dziennie ...

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.