    From: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jazda rowerem ?
    Date: Thu, 27 Jan 2005 13:26:36 +0100

    Dnia Wed, 26 Jan 2005 16:01:32 +0100, łysy <v...@p...fm> napisał:

    > Nigdzie nie uciekam, tylko wyjerzdazam do pracy,

    Ktoś, kto opuszcza kraj pomimo ciążącego na nim wyroku skazującego na kare
    pozbawienia wolności jest zwykłym zbiegiem.

    > i nie s?dze zeby s?d zawraca? sobie dupe takim kim? jak ja ...

    żebyś się nie zdziwił.

    > i to za tak? pierdo?e...no chyba ?e naprawde nie ma nic innego
    > wa?niejszego do roboty,
    > tylko ?ciganie pijanego rowerzysty......

    pijanego recydywisty. I faktycznie ma coś lepszego do roboty, ale niestety
    musi tracić czas na takich jak ty.

    > i na prawde nie wydaje mi si? zeby kogo? ?cigali
    > listem go?czym po ?wiecie za to ze jecha? dwa razy po piwie na
    > rowerze....

    Nie kogoś za to, że jechał po piwie, tylko skazanego za nie zgłoszenie się
    do odycia kary.

    > dla mnie to jest ?mieszne wr?cz

    Czyli nadal uważasz, że nic tyakiego się nie stało, że nic poważnego nie
    zrobiłeś? Dziwne, że za drugim razem dostałeś tylko grzywnę. Za taki brak
    skruchy można było dać więcej.

    > wybacz, ale Twoje teksty s? dla mnie ?a?osne

    A dla mnie ty jesteś żałosny. Dostałeś szansę ale ją olałeś i teraz chcesz
    uciec przed odpowiedzialnością. Mam nadzieje że anglicy zamkną cię na
    jakimś hulku.

    --
    Falkenstein
    skazania.