eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojaki jest okres gwarancyjny na towary sprzedawane w Polsce? › Re: jaki jest okres gwarancyjny na towary sprzedawane w Polsce?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!newsfeed.silweb.
    pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!ziutka.router!news
    From: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jaki jest okres gwarancyjny na towary sprzedawane w Polsce?
    Date: Fri, 18 Jan 2008 20:32:34 +0800
    Organization: Osobista Chalupa
    Lines: 22
    Sender: a...@n...agh.edu.pl
    Message-ID: <2...@z...router>
    References: <fmni82$l9m$1@inews.gazeta.pl> <fmnimb$dit$3@news.onet.pl>
    <fmnpu8$7f3$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@n...googlegroups.com>
    <0...@z...router> <fmq02n$u1o$4@news.onet.pl>
    <9...@z...router> <fmq37i$u1o$5@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: cm152.omega227.maxonline.com.sg
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.agh.edu.pl 1200660299 15348 218.186.227.152 (18 Jan 2008 12:44:59 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 18 Jan 2008 12:44:59 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1pl1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:511715
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 18.01.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >> konsumenckiego mamy 2 możliwości: z tyt. niezgodności i z tyt. gwarancji.
    >> Gwarancji nie ma bo nie uważa się za nią oświadczenia bez sprecyzowania
    >> obowiązków gwaranta. Co nam zostaje?
    > Żądanie naprawy wyrażone na zasadach ogólnych. IMHO reklamacja z
    > tytuły niezgodności produktu z umową jest na tyle uciążliwa dla
    > sprzedawcy, że powinno być wyraźnie widać z roszczenia klienta, że chce
    > realizacji reklamacji w tym trybie.
    > Nie powinno być tak, że niezadowolony klient przychodzi do
    > sprzedawcy, nawyzywa go, nakrzyczy, rzuci produktem, a po 2 tygodniach
    > przyjdzie i powie: to była reklamacja z tytułu niezgodności produktu z
    > umową. Nie wiedział pan? Przecież nie dołączyłem gwarancji. ;)

    Ale zwykle okoliczności reklamacji (to żądanie naprawy) nie pozostawiają
    wątpliwości, że wybór ogranicza się do reklamacji z tyt. NzU albo G, lub
    zlecenia usługi naprawy. Przecież klient przychodzi i mówi, że popsuło i
    (pewnie) jest jeszcze "na gwarancji" Jeśli się z tym zgodzimy to rzecz
    ponownie sprowadzi się do wyboru NzU lub G.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1