eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojaki jest okres gwarancyjny na towary sprzedawane w Polsce? › Re: jaki jest okres gwarancyjny na towary sprzedawane w Polsce?
  • Data: 2008-01-18 12:32:34
    Temat: Re: jaki jest okres gwarancyjny na towary sprzedawane w Polsce?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 18.01.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Marcin Debowski pisze:
    >> konsumenckiego mamy 2 możliwości: z tyt. niezgodności i z tyt. gwarancji.
    >> Gwarancji nie ma bo nie uważa się za nią oświadczenia bez sprecyzowania
    >> obowiązków gwaranta. Co nam zostaje?
    > Żądanie naprawy wyrażone na zasadach ogólnych. IMHO reklamacja z
    > tytuły niezgodności produktu z umową jest na tyle uciążliwa dla
    > sprzedawcy, że powinno być wyraźnie widać z roszczenia klienta, że chce
    > realizacji reklamacji w tym trybie.
    > Nie powinno być tak, że niezadowolony klient przychodzi do
    > sprzedawcy, nawyzywa go, nakrzyczy, rzuci produktem, a po 2 tygodniach
    > przyjdzie i powie: to była reklamacja z tytułu niezgodności produktu z
    > umową. Nie wiedział pan? Przecież nie dołączyłem gwarancji. ;)

    Ale zwykle okoliczności reklamacji (to żądanie naprawy) nie pozostawiają
    wątpliwości, że wybór ogranicza się do reklamacji z tyt. NzU albo G, lub
    zlecenia usługi naprawy. Przecież klient przychodzi i mówi, że popsuło i
    (pewnie) jest jeszcze "na gwarancji" Jeśli się z tym zgodzimy to rzecz
    ponownie sprowadzi się do wyboru NzU lub G.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1