eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojaka aktualna podst. prawna do "niedotrzymania warunkow umowy" › Re: jaka aktualna podst. prawna do "niedotrzymania warunkow umowy"
  • Data: 2005-02-25 23:26:49
    Temat: Re: jaka aktualna podst. prawna do "niedotrzymania warunkow umowy"
    Od: "eluh" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To teraz trzeba by było udowodnić, że wada wynikła z niskiej jakości
    butów.
    > Ja widzę, że przez dwa miesiące buty sprawowały się znakomicie

    no i tylko 2 :(

    > Oczywiście nie twierdzę, że buty są znakomitej jakości :)

    bo nie sa

    > 218 za buty to nie jest mało

    nie jest malo- byly tansze o jakies 100 zl niz w sklepie (razem z
    przesylka), a kupilem je dlatego, ze wiem ze cena ta jak na orginalne buty
    mogla byc realna (przy duzych ilosciach ceny wachaja sie na poziomie ok 200
    zl.

    Podsumowujac to co pisaliscie Panowie powyzej to, jesli dobrze zrozumialem-
    jesli sprzedajacy ma DG to moge powolywac sie na "niedotrzymanie warunkow
    umowy", a jesli nie ma DG to nadal stosowna jest tu rekojmia tak???