    From: "s...@g...com" <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: jak zrzec się mieszkania?
    Date: Sat, 15 Mar 2008 18:23:08 +0100

    kuba wrote:

    > Co to znaczy, że dostałeś od ojca mieszkanie?

    Podpisałem z deweloperem umowę kupna nowego mieszkania. Za mieszkanie
    zapłaciła ojca żona. Teraz chcę z niego zrezygnować. Ponieważ ojciec
    twierdzi, że mi je dał to jemu chce je zwrócić. Jeśli nie będzie chciał
    przyjąć to moim zdaniem powinno ono wrócić do osoby płacącej. Mieszkanie
    stoi puste. Ja płacę za czynsz. Nie widzę sensu dalszego opłacania
    mieszkania z którego zrezygnowałem i w którym nigdy nie zamieszkam. Jeszcze
    nie został podpisany akt notarialny. Co robić aby oddać mieszkanie i przez
    to jednocześnie zwolnić się z płacenia czynszu.