  • Data: 2010-12-11 19:51:21
    Temat: Re: jak zmusić lokalne władze do zrobienia drogi
    Od: "pawelj" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ktoś umie podpowiedzieć, czy:
    > - czy taką petycję można jakkolwiek elektronicznie (w postaci strony lub
    > serwisu który zbiera podpisy ... nie wiem czy pesele czy nazwiska co
    > potrzeba... ) trochę problem zorganizować zebranie podpisów 'fizycznie'
    > (wieleset osób..)
    > - a może da się taką petycję gedzieś 'wystawić' i każdy zainteresowany
    > przyjdzie se i podpisze ....

    Chyba nic tak nie działa na urzędnika jak kartka z podpisem. Elerktroniczne
    to takie niematerialne.
    Poza tym myślisz, że każdy ma podpis elektroniczny? No i jak dasz sąsiadom
    znać gdzie wejść żeby podpis złożyć? Chodząc po domach chyba. To już kartkę
    z petycją można wziąść i niech podpiszą papier :)

    --
    PawełJ